Presa romaneasca e in criza. Romanii nu au citit niciodata prea mult ziarele, iar acum in epoca internetului se citesc tot mai putine editii tiparite ale cotidienelor. Cred ca in final vor ramane 3 categorii de oameni care vor citi presa in continuare: cititorii fideli ai Can-Can, Libertatea, Click si alte ziare porno, care nu au internet si nici nu vor avea prea curand pentru simplul fapt ca nu au nevoie( fericiti cei saraci cu duhul!), oamenii de afaceri, care desi au acces la internet de mare viteza si la editiile on-line ale celor mai importante ziare din lume, vor rasfoi totusi in continuare si un ziar de business, la prima ora, la birou sau in drum spre munca; cea de-a treia categorie vor fi cei care astazi au peste 25 de ani, au crescut cu ziarele, folosesc si internetul, dar prima dragoste nu se uita niciodata.
Pentru cei amatori de lucruri de calitate, dar care nu vor sa plateasca, Business Standard le ofera posibilitatea de a primi timp de o luna ziarul acasa, fara nicio obligatie. Formularul de comanda se poate completa aici.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
De ce “ziar de business”? De ce acest amestec inutil de romana si engleza? Probabil e mai “cool”, mai “trendy” sau nu se cunoaste suficient de bine engleza si romana. M-am saturat de job, business, script, biker, board, cool. trendy, stuff, issue, breaking news, newsroom, ultra news, office etc. Cred ca ar trebui sa renuntam la limba romana si sa utilizam exclusiv limba lui Shakespeare, suficient de bogata pt. a fi utilizata atat in viata de zi cu zi cat si in mediul de afaceri (era sa scriu “business”) sau in domeniul artistic.
în primul rând, puteaţi să vă semnaţi, domnule anonim! iar în al doilea rând, nu răspund provocărilor lansate de persoane cu două (sau mai multe) feţe. Vă aduceţi aminte ce sintagmă aţi cautat pe google si aţi aterizat pe pagina mea? vă aduc eu aminte acum: "ziar de business"! prin urmare - ciocu' mic si joc de glezne!
Trimiteți un comentariu