miercuri, 11 iulie 2007

unde esti copilarie cu pepenii tai cu tot?

ce poate fi mai frumos decat sa te lasi napadit de amintiri? azi am experimentat din nou salbaticia mancand dintr-un pepene rosu si zemos...muscam din el cu pofta, zeama imi curgea pe bot si obrajii-mi erau si ei manjitzi...mmmm...nu-mi place sa folosesc cutitu', cutitu' strica fibra...da' oare cum ar fi aratat omenirea acum daca n-ar fi existat cutitu'? destul de nasol! Se pare ca noi individual, de la nastere si pana la maturitate(de fapt, pana la sfarsitu' vietii) refacem drumu' parcurs de sutele de civilizatii existente pana acum...stau si ma intreb in ce epoca as fi io acum? hmm...cred ca nici in cea a fierului n-am intrat!

2 comentarii:

Anonim spunea...

naspa
copilaria esteinima tuturror varstelor

Anonim spunea...

Dupa ce am mancat 3 felii ca la carte, din a patra am muscat si eu cu pofta, asa cum faceam in copilarie cand intram in casa pe fuga, mancam si fugeam repede la joaca (nu cumva sa ma opreasca mama)


View My Stats