sâmbătă, 24 noiembrie 2007

nu votezi, nu contezi!

Nu vreau sa fac propaganda electorala pentru nimeni, da' cred ca atat timp cat esti cetatean al Romaniei si ai niste drepturi, e bine sa le folosesti. Cu atat mai mult cu cat poti schimba ceva! Am obeservat ca lumea e destul de confuza in legatura cu votu' de duminica. Mie personal, mi se pare mai important referendumul pentru votu' uninominal decat cel pentru parlamentul europeean. Ma gandeam cum ar fi sa-i trimitem pe cei mai distrusi dintre politicieni in Europa, sa ramana in tara cei mai buni. Da' cum iti dai seama care sunt distrusi si care sunt buni? Ca doar toti si-au tatuat pe retina simbolul monedei euro? Asa ca votati cum vretzi, da' numai sa nu regretati apoi alegerea facuta!
P.S. mie cand nu-mi place niciun candidat sau nicio optiune, le scriu ceva cu pixu pe buletinu' de vot...de dulce, bineinteles...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Intr-adevar si mie mi se pare mult mai interesanta partea cu votu uninominal,pentru ca ma ingrozesc cand vad listele cu europarlamentarii.Cat despre mesajele "de bine" scrise cu pixul pe buletinele de vot, pot sa spun ca mi-ai dat o idee...


View My Stats