luni, 17 august 2009

scriitură de luni seara

Pentru că-mi place uneori să trăiesc din amintiri, vă servesc o nouă porţie de fotografii din Mont Blanc, de data aceasta făcute de Bogdan, unul din membrii expediţiei, cu un dslr. Nu mai am chef să scriu nimic, datorită licenţei nu am avut nici timp dacă stau bine să ma gândesc. Ce bine e câteodată să spui doar 2-3-4 cuvinte, dar care să aibă atâta greutate încât să se discute despre ele în 2-3-4 tomuri? Cum ar fi de exemplu fraza pe care am auzit-o ieri: "lumea e un pod, deci nu-ţi construi casă pe pod". Cine ar fi atât de necopt la minte încât să-şi ridice casa chiar pe un pod, probabil vă întrebaţi acum! Şi totuşi, sunt atât de mulţi...
De ce oare mi-e atât de greu să fac pasul decisiv? De ce?

P.S. Foto aici http://picasaweb.google.com/defect.imperfect/ExpeditieMontBlanc300606072009FotoBogdanXmmdRo#

Niciun comentariu:


View My Stats