duminică, 13 decembrie 2009

"plictiseală" mare pe vf. omu

Păi deh, cabana e închisă, aşa că am fost primiţi la staţia meteo, să ne incălzim puţin gioalele şi să bem căte un ceai. Cică aseară ar fi fost cam -13 gr C pe acolo, a fulguit puţin (şi trebuie să-i mulţumim lui Dumnezeu pentru asta, altfel ne-am fi întors acasă cu nişte degete degerate :D. A fost bine până la urmă, cred totuşi că noaptea de vineri spre sâmbătă a fost mai friguroasă, cel puţin aşa ni s-a părut, deşi am dormit la cota 2000. Cu cortul nu au fost probleme, mă gândesc însă să-mi iau un alt sac de dormit, în cel pe care-l am acum se cam tremură dacă nu eşti îmbracat bine. Nenea meteorolgu' ne tot întreba dacă ne pregătim cumva pentru vreo expediţie prin Asia! Mai ştii? ;)

Ah, mă tot ţin să vă spun că ne-a stresat o vulpe vineri noaptea, eu eram afară să fac nişte ceaiuri şi ea ne dădea târcoale să ne fure mâncarea. Am agăţat punga cu mancare într-un stâlp de lemn şi n-a ajuns la ea, cred că s-a ofticat puţin pe tema asta (ce vrei vulpeo, lupta pt supravieţuire e grea. deocamdată a câştigat omul, next time poate întâlneşti şi tu un fraier :D ). Azi de dimineată ne beam ceaiul în staţia meteo când la radio se anunţă că: "în Constanţa a nins foarte mult azi noapte, nu se mai vede asfaltul" şi crainicul îi compătimea pe sărmanii constănţeni! Am râs toţi cu poftă la auzul ştirii, s-au mai depănat amintiri şi ne-am îndreptat fiecare spre casele noastre apoi.

Niciun comentariu:


View My Stats