miercuri, 16 aprilie 2008

myVodafone sucks


Acum 2 ore am incercat sa ma conectez pe pagina vodafone.ro, la sectiunea myaccount(care nu a mers in ultimele zile). Acum am crezut ca au definitivat noua aplicatie, myVodafone. A durat aproximativ 1 h sa intru in contul meu( a trebuit sa-mi schimb parola, cea veche nu mai era buna) apoi pur si simplu nu se conecta. Am reusit intr-un final, bucuros nevoie mare, numai ca apare alta problema: cand apesi pe detaliile abonamentului sau ale unei extraoptiuni, apare eroarea clasica: "error 404- not found". Apoi "eror 500- internal server error"! Aveam pretentii de la a doua companie de telefonie mobila din lume. Da' se pare ca atunci cand ceva aterizeaza in Romania, se strica automat. In caz ca n-ati observat, am net tot de la ei, se misca ca un carnat obosit si ala...

Un comentariu:

Anonim spunea...

clasicele erori cand o pagina nu exista...clasica Romanie...clasicele servicii intolerabile...clasica nemultzumire...venita tocmai din partea celei de-a doua companii de telecomunicatzii din lume...chiar dak stem in Romania, VODAFONE tot VODAFONE trebuie sa fie...nu sa decada pe urmele eternei obosite Romanii


View My Stats