luni, 22 octombrie 2007

jurnal de bord

Ziua 1- Luni – 00.40 ora Greciei, Portul Patra

M-am imbarcat pe ferryboat-ul Pasiphae al Minoan Lines in Patra cu destinatia Venetia. Am avut noroc sa gasesc un scaun liber(in mod normal ar fi trebuit sa calatoresc pe punte, dar e extrasezon si circula mai putini oameni). In Patras inca ploua cand am plecat( 23.59). Vaporul a inceput sa vibreze din toate incheieturile si din difuzoare se aude vocea unei doamne care ne da instructiuni despre calatoria cu vaporul. Sunt in compartiment cu niste copii nemti care vin din excursie(e bine ca nu tre’ sa-mi fac griji ca o sa fiu furat... da’ mai stii?)Am intrat in vorba cu ei si am aflat ca au fost si prin Romania(in Cluj, Bucuresti si la manastirile din Moldova). Au invatzat si cateva cuvinte in romana, cam aceleasi cuvinte pe care le stiu eu in greaca… Le plac romanii ca sunt calzi, prietenosi si au fost impresionati de atmosfera din satele noastre(sincer, ma cam mira chestia asta).

Niciun comentariu:


View My Stats