marți, 16 octombrie 2007

poveshituri adevarate

Imi place sa ascult povesti...unele sunt adevarate, altele ba... Iar cand intalnesc un personaj pitoresc pe nume Karol, care are o experientza vasta si e profesor titular la Scoala Vietii, nu pot decat sa ma bucur. Karol e un roman din Sighetu Marmatiei, parintii lui sunt unguri sau nemtzi (am uitat, bausem cateva beri si nu mai tin minte toate amanuntele...). E in Grecia de prin anu' 2000. Munceste pe unde poate (taie iarba, sudeaza, zideste etc). In tzara are nevasta si 2 copii, da' nu vrea sa se intoarca sa moara de foame... se simte mult mai bine aici. Dupa vreo 4 beri baute(da' cred k mai avea cateva la bord dinainte sa intru io in vorba cu el), a inceput sa-mi vorbeasca despre energia copacilor, a pietrelor... Banuiam ceva interesant la orizont si nu m-am inselat. Omu' a inceput sa-mi spuna ca astia de la Nasa vor sa creeze un om capabil sa traiasca in orice fel de conditii, pe orice planeta cunoscuta. M-a familiarizat putin si cu Universu' ("oare sa nu existe viatza pe nicio alta planeta? doar sunt sute de mii" zicea Karol), ca apoi sa lanseze bomba: infatisarea pe care o are acum nu e cea reala, e imprumutata ca sa nu se deosebeasca de noi, sa nu trezeasca banuieli... Opa, imi zic, asta se crede extraterestru! Nu stiu daca se crede asa tot timpu' sau doar cand e turta, faza e ca omu' a facut si vreo 3 ani de Medicina (cel putin asa sustine el), da' a fost dat afara pentru ca avea un unchi in strainatate si regimu' comunist nu accepta asa ceva. Oricum, am invatzat ceva de la el- cum sa ridic o moneda da pe masa doar cu podu' palmei! Evgaristo poli, Karol!

Niciun comentariu:


View My Stats