marți, 31 martie 2009

p.o.s. t-romantism

Azi mi-am developat sufletul,
Nu credeam să găsesc în el
Doar ploi şi zăpezi murdare
Şi nici măcar o rază de soare

"Îl vrei în format 9x13 printat
Sau pe CD?" m-a întrebat
Fără să mă salute un bărbat
I-am spus că vreau doar amintiri
În care apar fete cu pistrui
Şi cu albastru în priviri.

"Nu ai aşa ceva!" îmi zise apăsat
Şi-mi aruncă sufletul developat
Bineînţeles că am plecat fără să plătesc
Acum mă tot întreb de unde iau un alt trecut
Ştie cineva? Hai, mă cam grăbesc!

Da, ştiu, am o inimă crudă
Mult mai crudă decât o pară
Uitată de demiurg o veşnicie
Într-o întârziată primăvară.

Un comentariu:

Luli spunea...

si pt ca n-ai venit cu sugestii, poftim:

http://tudorchirila.blogspot.com/2009/04/break-up-dont-stay-more-than-love.html


View My Stats