luni, 13 august 2007

vise...

Asa...cica noaptea trecuta m-am culcat pe la 4 si ceva si dupa ce am adormit relativ repede, am avut un vis. Se facea ca eram prin Bucuresti, eram cu un tovaras, cu Jon, si in tramvai m-am intalnit cu un fost coleg de liceu, C., care arata foarte imbatranit si cocosat, ma intreb daca nu l-am confundat cu bunica-su'. Trebuia sa ajungem in Cartierul Coreenilor( ex-Colentina) - asa scria pe toate placutele alea de pe strada. Oborul ramasese tot Obor, iar noi mergeam cu un tramvai vechi si faceam caterinca de C. care arata foarte nasol. Dupa vreo 2 statii, cand am intrat in Cartierul Coreenilor, s-a urcat si controlu'( nici in vise nu scap de ei!). La inceput nu i-am observat, noi eram in spatele tram-ului si gesticulam si vorbeam pe acolo ca si cu eram stapanii lumii! Astia s-au sesizat, au venit spre noi(de fapt, doar o femeie venea, era imbracata civil si avea o legitimatie atarnata la gat ca semn de recunoastere). Vine ea cu paru' valvoi la mine si io ma retrag incet spre usa, mai era cineva in fata mea da' tram-ul nu oprise inca in statie. Cu cateva secunde inainte sa opreasca ma intreaba asta de bilet, ii zic ca nu am si atunci se deschid usile, o imping pe persoana din fata mea( nu mai stiu daca era barbat sau femeie), cobor si o iau la fuga. Controloarea coboara si ea, incearca sa ma urmareasca, da' se lasa repede pagubasa si striga: "Gardieni, Politia, opriti-l pe infractor!". Eram la intersectia Dna Ghica, ajunsesem pana in fata unnui magazin si atunci vad ca imi apare in fata un gardian public care ma someaza sa stau! Incerc sa caut o cale de scapare, da' asta ma si impusca in urmatoarele 3 secunde in umarul drept. Io cad la pamant, cu fata in jos. Gardianu' dispare apoi, nu am inteles de ce...Raman intins pe trotuar...nu se streseaza nimeni sa vada ce-i cu mine... Aveam ca intotdeauna la mine trusa de prim-ajutor si ma gandeam cu sa fac sa ies din intersectia aceea aglomerata, sa ajung intr-un loc mai ferit si sa-mi oblojesc rana. Cand dau sa ma ridic vad o fosta gagica, care vroia sa intre in magazin, o strig si ea vine spre mine. Ma intreaba ce-am patit, ii zic ca m-au impuscat astia ca nu am avut bilet Ratb( nu se mira prea mult, era un lucru la ordinea zilei atunci) si ma intreaba ce poa' sa faca sa ma ajute. Ii spun sa mearga cu mine sa cautam un loc mai retras unde sa ma ajute sa-mi curat rana si sa scot glontu' de acolo. Ok, imi zice, ma ajuta sa ma ridic si incepem o cursa nebuneasca spre Obor...Acolo speram sa-l gasesc pe Jon cu masina(si-o lasase la Obor, Cart. Coreenilor nu era un loc sigur pentru a intra cu masina), el scapase cu fatza curata din tot incidentu', nu avusese nici el bilet, da' fugise in sens opus si controloarea uitase probabil de el, sau pur si simplu i s-a parut ca io aduc a infractor... Am inceput sa merg spre Obor, la inceput pretena asta ma tinea, apoi mi-am dat seama ca pot sa merg si singur, chiar sa alerg(duaahh, la picioare nu aveam nimic). Din fericire nu ne-a urmarit nimeni, am ajuns pana la urma la niste tarabe dezafectate din piatza si ne-am asezat acolo. M-am uitat in trusa, aveam doar o foarfeca cu varfu' indoit, niste comprese si bandaje. O trimit pe A. la o farmacie sa-mi ia niste apa oxigenata si betadina. Pana vine inapoi iau un bandaj mai gros, il tin intre dinti si incep sa umblu cu foarfeca dupa glontu' ratacit in carnea mea... Nu stiu cum se face, nu aveam telefonu' la mine sa-l sun pe Jon sa vina cu masina...

Mai departe...nu-mi mai amintesc...cred ca m-am trezit si s-a rupt filmu'...din cate mi-am dat seama din vis, actiunea se intampla prin anii 2011-2012. Ratb revenise la vechiul sistem cu bilet pentru ca nu castigau nimic cu cardurile, majoritatea fiind fraudate. Revenisera si gardienii publici, nici urma de politia comunitara. Cartierul Coreenilor devenise unul dintre cele mai periculoase locuri din Bucuresti, desi era intesat de politisti si gardieni. Tiganii fusesera alungati de acolo de catre chinezi, ei erau majoritari, da' cartieru' se numea asa pentru ca era controlat de bandele coreene.

3 comentarii:

Cristina-Andreea Nourescu spunea...

viitorul suna...periculos!

gabi spunea...

nush ce sa zic...
ai grija...!

iuliansirbu spunea...

am descoperit si o parte buna a visului asta....aseara am fost la cinema sa vad the bourne ultimatum, si m-am mirat putin de inceputul filmului...era bourne asta ranit si a intrat intr-o farmacie sa-si ia nijte medicamente de acolo si sa se panseze...destul de ciudat, nu? pana la urma e doar un vis, sper sa nu prinda contur niciodata...


View My Stats