vineri, 1 februarie 2008

de.geaba: episodul 1- poze moca

Incepand de astazi o sa inaugurez o serie de articole despre lucuri, chestii, socoteli pe care le puteti obtine moca, doar cu putin timp investit. Suntem romani, ne plac lucrurile care sunt gratis, iar daca cineva ne ofera un serviciu sau un produs moca, n-am vrea sa-l jignim refuzandu-l, nu-i asa?

Cautand un driver zilele trecute pentru o imprimanta canon, am descoperit pe pagina lor un titlu "Try a Canon Bubble Jet printer for free!". La inceput am crezut ca-mi vor trimite o imprimanta acasa ca s-o testez si sa ma conving de calitatea produselor lor. Cand colo, ei iti trimit acasa o fotografie printata pe o imprimanta Canon(te lasa sa-ti alegi modelul de imprimanta pe care sa-ti printeze ei poza). Tot ce tre' sa faci e sa dai upload la o poza oarecare, si ei ti-o trimit la adresa ta. Si acum, sunt 2 vesti. Una buna si una rea. Incep cu cea rea: Romania nu apare in lista tarilor spre care ei trimit poze. Iar vestea "buna" e ca apar vecinii nostri, ungurii. Eu am introdus adresa mea de acasa, si la tara am pus Hungary. Si uite ca a mers, desi nu ma asteptam. Nu ma asteptam sa-mi trimita astia de la Canon poza asa repede, de unguri nu-mi era teama, ca la cate chestii au primit ei acolo cu adresa "Bucharest, Hungary", s-au obisnuit sa le redirectioneze spre noi. Asa ca azi am primit faimoasa fotagrafie, bineinteles ca postasii nostri(sau poate cei unguri?!) nu stiu engleza sau franceza, pe plic scria "do not bend/ ne pas plier", dar bineinteles ca l-am primit indoit. Da, stiu, "calu' de dar nu se cauta la dinti", dar daca tot am intrat in Europa ma asteptam la servicii mai bune, dar in fiecare zi apare cate un lucru care-mi aduce aminte ca am ramas tot in Balcani. Oricum, faza functioneaza, aici avetzi site-ul canon. Bafta!

Niciun comentariu:


View My Stats