miercuri, 3 septembrie 2008

încă o provocare: marathonul bucureştilor

Ieri am aflat de Marathonul României care va avea loc pe 12 octombrie. Asta înseamnă că am la dispoziţie aprox. 1 lună pentru pregătiri. Pot sa spun că am început deja pregătirea, la terasa Intermacedonia. Acum pe bune, anul trecut am terminat marathonul DHL in aprox. 4h37' (recordul mondial e de aprox. 2h06' , deci sunt varză). Anul asta am în plan sa termin cursa în mai puţin de 4h. Mi-am luat un iPod shuffle care o să ma susţină pe tot parcursul cursei (sper să-l ţină bateriile, pe mine sigur mă vor ţine). Ah, aţi putea să mă ajutaţi cu o chestie- nu, nu vă cer să alergaţi cu mine, ştiu că majoritatea sunteţi fumători sau dependenţi de scările rulante de la metrou ;). Ce vă cer este să vă gândiţi la un playlist pentru antrenamente si pentru cursa propriu-zisă (te plictiseşti când mergi şi 2 staţii cu metroul, dar când alergi 42,195 km?). Ca să vedeţi ce gen de melodii am în minte, vă dau 2 exemple: david guetta- the world is mine şi prodigy- diesel power.

Νενικήκαμεν! Asta voi spune când trec linia de sosire.

12 comentarii:

Anonim spunea...

Rammstein - Benzin

Cristina-Andreea Nourescu spunea...

Disturbed- Glass shatters

Anonim spunea...

we are victrious!! am tradus chestia aia din greaca/\/\/\/\/ bullshit. No one is victrious in this fucking life........

iuliansirbu spunea...

@anonim- rammsein rullz! thanks
@aquarian- melodia aia rupe, da' tare mi-e teamă că îmi distruge fair-play-ul! e mai potrivită pentru un meci de box!
@ anonim 2- poate nu voi fi victorios, dar ştiu că-mi doresc asta din toată inima. şi nimeni nu-mi poate schimba un crez ca acesta.

Anonim spunea...

system of a down-fuck the system
opeth-cam tot...
nirvana-smells like teen spirits...
rock, sa te tina treaz :D

Anonim spunea...

iti doresti "asta" ca sa-ti confirmi ca nu esti egal cu zero. Unii au deventi Hitler din obsesia asta de a-si demonstra ca nu-s zero.

Devenire placuta!

asculta un bob marley si relaxeaza-te.

iuliansirbu spunea...

ştiu că nu sunt egal cu zero! de fapt, nu cred să existe om care să fie egal cu zero! există doar oameni complexaţi, care comentează sub masca anonimatului doar pentru a arăta că au şi ei o părere. cât despre bob marley, e şi el în playlist.

iuliansirbu spunea...

cât despre comparaţia cu Hitler, cred că ar trebui interzis marathonul acesta! de fapt, toate marathoanele si toate competiţiile sportive de acum înainte. Dacă se ridică dintre sportivi un nou dictator? "ăştia trebuie omorâţi de mici", cum zicea un rus într-un banc! :)))))

Anonim spunea...

da..sportul in forme organizate e o prostie. Orice forma de organizare e dovada de slabiciune.

eu sunt egal cu zero.

iuliansirbu spunea...

dacă e să dezvolt ce spui tu aici, rezultă că şi şcoala e o prostie sau o slăbiciune a oamenilor. dar probabil tu eşti un autodidact care a învăţat singur să scrie şi să citească.

Anonim spunea...

mai ...chiar tre sa incerci sa te relaxezi...or get a girl..mai bine!Semnez tot sub masca anonimatului, pt ca la asta ma pricep cel mai bine.Sa fiu un ANONIM.

iuliansirbu spunea...

şi de ce mă rog ar trebui să mă relaxez? dacă tu crezi că sunt stresat şi nu mai poţi dormi noaptea din cauza asta, nu pot decât să mă felicit: am reuşit punerea în funcţiune a unei minţi prea odihnite. bineînţeles, acum scoate numai deşeuri, dar trebuie să avem răbdare cu cei rătăciţi


View My Stats