duminică, 14 septembrie 2008

despre wikipedia românească

Românul a descoperit wikipedia. Şi pentru că simte nevoia de a-şi marca teritoriul, wikipedistul nostru s-a gândit să ne împărtăşească şi nouă viziunea lui macabră asupra acordării primului ajutor. La prima vedere pare funny, dar mi-ar plăcea să-l văd pe autorul acestei "glume" rănit, în plină stradă, si singurul care e dispus să-l ajute să fie un puşti care ştie despre primul ajutor numai ce a citit pe wikipedia.ro!

Primul ajutor în caz de hemoragii externe:

* aplică o compresă jegoasa şi apasă constant asupra punctului de unde curge sângele,daca tot curge dam cu ciocanu;daca curge sangele in pahar mai bine il bem.


Dacă vreţi totuşi să învăţaţi cum se acordă corect primul ajutor, puteţi să vă înscrieţi la un curs organizat de Crucea Roşie.

6 comentarii:

Anonim spunea...

tocmai am facut pipi pe crucea..rosie!

o cafea tare spunea...

imi pare rau ca nu pot sa ma exprim si eu la fel de colorat ca si anonimul de mai sus referitor la comentariu lui...atat as zice, anonimule ,nu-ti doresc, dar mi-ar place sa te vad intr-o situatie in care ai avea nevoie totusi de ...crucea rosie.

Anonim spunea...

frate bloggist, tu nu ai simtul umorului?? chestia aia scrisa ...de bietul om e super funny! relax...cum zicea David Bowie: Take your protein pils and put your halmet on!

Anonim spunea...

e valabil si pt cafeaua tare...sigur.

Cristina-Andreea Nourescu spunea...

era mai mult un ton ironic la mijloc amestecata cu putina parere de rau, pentru oamenii care ar putea ajunge intr-o astfel de situatie... anonimule... poate candva vei fi in stare sa dai cartile pe fata si sa iti asumi o identitate.

iuliansirbu spunea...

nu, nu cred că va avea curajul să posteze sub identitatea lui vreodată. sau poate crede că vorbeşte in numele anonimului colectiv. oricum ar fi, am hotarât să nu cenzurez nimic, indiferent cât de idiot ar fi comentatorul.
p.s. bineînţeles, spamul va fi cenzurat.


View My Stats