vineri, 26 septembrie 2008

cum înţelege cosmote să facă o campanie de responsabilitate socială

Azi am trecut pe la filiala de Cruce Roşie de care aparţin. Am fost plăcut surprins să observ vreo 10 pachete cu telefon de la Cosmote care stăteau într-un colţ. Am întrebat care-i faza cu ele şi mi s-a explicat că sunt o donaţie din partea companiei Cosmote pentru Crucea Roşie Română, fiecare filială primind aprx. 10 telefoane, pentru angajaţi şi voluntari. Acum, făcând abstracţie de faptul că fiecare filială are în jur de 100 de voluntari, în anul de graţie 2008 aproape orice muritor de rând are 1-2-3 moleculare. Aşa că ăştia de la Cosmote au rămas cu nişte telefoane naşpa pe stoc şi s-au gândit ei să facă o faptă bună. Faptele astea trebuiau făcute de acum 8 ani, când mobilul era rara avis. Dacă tot au chef şi bani de proiecte de responsabilitate socială, să facă o listă cu voluntarii Crucii Roşii şi să le încarce cartela cu 3e lună să zicem sau să le scadă aceeaşi sumă din factură. Nu vreau să caut calul de dar la dinţi acum, dar parcă nu trebuie să avem încredere în greci când ne dau cadouri, nu?

6 comentarii:

Anonim spunea...

si totusi....parca nu de tel. ar fi nevoie, ci de niste sange...

Anonim spunea...

si totusi....parca nu de tel. ar fi nevoie, ci de niste sange...

iuliansirbu spunea...

după ce că-mi parazitezi blogul cu comentariile tale fără niciun sens, te şi repeţi. chiar nu am nevoie de parerile tale

o cafea tare spunea...

baga-ti moderarea comentariilor. o sa vezi ce simplu e dupa aia

iuliansirbu spunea...

nu-şi are rost acum ca pt un singur anonim să moderez comentariile. până la urmă, de asta se şi numesc comentarii, trebuie să fim pregătiţi şi pentru alte păreri decât cele ale noastre. cum ar fi lumea dacă toţi ar fi de aceeaşi părere?

Anonim spunea...

Auzi ma, dar ce-ar fi ca voi, cei de la Crucea Rosie, sa dati mai departe "caramizile" de la Cosmote de care nu aveti nevoie? Donatii pentru Crucea Rosie sau pentru voi? Eu cand am donat bani Crucii Rosii m-am gandit la oamenii nevoiasi, daca stiam ca poate voluntarii strang bani sa-si cumpere vreun N95 m-as fi gandit de 2 ori. Va e rusine cu caramizile in buzunar? Atunci de ce mai faceti voluntariat? Atunci la munca, nu la intins mana!


View My Stats