duminică, 21 septembrie 2008

aşa cum vrei să trăieşti

Nu ştiu ce să spun despre poza asta. Într-un fel îmi place, mă poartă în timp, în perioada interbelică. Pe de altă parte însă, îmi lasă un gust amar pentru că văd aşa ceva în Bucureşti. Primăria chiar nu are un proiect pentru refacerea faţadelor? Sunt proprietari care nu-şi permit acest lucru, trebuie ajutaţi cumva. Nu zic să li se dea de pomană, dar trebuie găsită o soluţie. Singurii câştigători din toată ecuaţia asta a cercului vicios sunt cei care au pus panoul. Bani nemunciţi! O să le trimit un mail ăstora de la Ikea să văd care-i poziţia lor.

8 comentarii:

Anonim spunea...

pai si crezi ca rezolvi ceva daca trimiti mail la aia de la Ikea...hmmm..?

iuliansirbu spunea...

le-am trimis deja. încă nu mi-au răspuns. le-am zis că ar fi bine să se implice într-o campanie de responsabilitate socială pt. refacerea faţadelor bucureştene! pură utopie, nu?

Anonim spunea...

utopia salveaza onania. eu ti-am zis ca nu rezolvi nimic daca le trimiti mail.

iuliansirbu spunea...

măi, tu lucri la ei. prea ştii cum stă treaba! utopie, utopie, dar ce dracu e atât de greu să dai reply la un mail? Ori n-au nimic de spus, ori analizează chestia asta şi au nevoie de aprobarea acţionarilor...

Anonim spunea...

putin probabil a doua varianta.....nu ai invatat nik? traim in Romania etc. etc. 'nway...nice pic ;)) ai stat vreo 10 min sa "focalizezi", nu? :P

Anonim spunea...

putin probabil a doua varianta.....nu ai invatat nik? traim in Romania etc. etc. 'nway...nice pic ;)) ai stat vreo 10 min sa "focalizezi", nu? :P

Anonim spunea...

poza asta a iesit bine pt k ai avut grija sa tipi la cel de langa tine: "Iesi din cadru!!!" :P

Anonim spunea...

poza asta a iesit bine pt k ai avut grija sa tipi la cel de langa tine: "Iesi din cadru!!!" :P


View My Stats