sâmbătă, 27 septembrie 2008

be fast or be last


Mâine va fi o cursă mai lungă, de 10 km. Ultima dată am făcut 10 km în 50', dar atunci era o cursă pe cont propriu prin complexul Lia Manoliu. Acum se schimbă datele problemei, voi fi înconjurat de oameni ca şi mine, care-şi doresc victoria, deci ar trebui să scot un timp mai bun. A ieşi victorios nu înseamnă neapărat a ieşi pe primul loc (deşi acesta ar trebui să fie scopul oricărui atlet). Pentru a-i învinge pe ceilalţi trebuie mai întâi să te învingi pe tine, şi acest lucru nu e chiar la îndemâna oricui. Acum două zile vorbeam cu cineva despre puterea psihică pe care o are un om obişnuit şi am ajuns la concluzia că poţi să ai o superîncredere în tine, dacă nu te ajută şi muşchii puţin, n-ai nicio şansă să câştigi vreo competiţie sportivă.

În imagine e traseul întrecerii de mâine, Semimaratonul Powerade, organizat de Sport Image Group şi care cuprinde 3 curse- una de 20km, alta de 10 km şi un cros popular de 3km. Vă puteţi înscrie la start(Pţa Charles de Gaulles), mâine între orele 8.00-9.30. Nu se percep taxe de participare. Startul va fi la ora 10.30. Sunt şi ceva premii în joc pentru cei care termină pe podium iar pentru restul, o tombolă la finalul cursei.

5 comentarii:

o cafea tare spunea...

nu stiu ce se ureaza inainte de astfel de evenimente...eu iti tin pumnii si iti urez succes ...cred :)

iuliansirbu spunea...

să fie! întâmplarea face ca tocmai acuma să mă întorc de pe blogul tău. îmi fac griji pentru tine, nu cred că trebuie să-ţi spun să nu sari peste micul dejun. fumatul şi cafeaua au fost inventate pentru a fi servite din când în când, după-masă însă, pentru relaxare, dar în vremurile astea e tocmai invers.

o cafea tare spunea...

poate ca am intrecut si eu limita cu tigarile si cafeaua...o sa incerc sa am mai multa grija

Cristina-Andreea Nourescu spunea...

da, da... mult succes!Rammstein and run... ar merge si disturbed inside the fire... dar cum zici k iti creeaza probleme cu fair-play-ul... ramai la rammstein

iuliansirbu spunea...

aquarian- merci! da' cursa s-a terminat de ieri! am ieşit pe locul 46 din 250 de participanţi penru cine e curios.


View My Stats