joi, 22 ianuarie 2009

viaţa=moarte? sau moartea=viaţă?

Mi-am început săptămâna asistând la doua naşteri. Una din mame, o studentă de 21 de ani, nu şi-a dorit copilul, îl va da spre adopţie. Nenorocitu' a părăsit-o când a aflat că e însărcinată, acum are o altă relaţie ş.a.m.d. Ce m-a impresionat (negativ) a fost medicul care a rămas uimit de fata asta că a păstrat copilul, chiar a mustrat-o că nu a făcut avort! În continuare, mi-am consumat nervii discutând cu oameni care au impresia că lumea se învârte în jurul lor şi care cred că dacă au o anumită poziţie socială (a se citi bani ) atunci au şi dreptul de a-i strivi pe alţii. Probabil şi eu am simţit de multe ori că sunt invincibil, că nimic nu mă poate atinge, însă cei din jur nu cred că au fost afectaţi de aceste gânduri. În orice caz, astăzi m-am simţit mic, mi-am adus aminte că nu am niciun cuvânt de spus în curgerea timpului. Cel mai bine realizezi că eşti ca o trestie atunci când mergi la o înmormântare, mai ales dacă cel adormit este de aceeaşi vârstă cu tine. Nu am plâns, am rămas fără lacrimi cu mult timp în urmă, însă l-am invidiat pe cel mort pentru că a scăpat din lumea aceasta şi probabil e într-un loc mult mai bun.

5 comentarii:

Cristina-Andreea Nourescu spunea...

pfff... si cand te gandesti ca idioti ca asta sunt atat de multi... Eu o apreciez pe ea, ca a luat decizia asta, ca nu si-a manjit mainile cu sange nevinovat, cat despre medic, probabil e si el un alt nenorocit.

iuliansirbu spunea...

am uitat să precizez că era vorba de o doctoriţă

Cristina-Andreea Nourescu spunea...

e inca mai rau, inseamna ca n-are pic d instinct matern in ea, which sucks...si eu cred uneori k dincolo e mai bine, dar nu mereu, doar atunci cand ma deprima prea multe chestii.

Anonim spunea...

hai mai ce e cu depresia asta?? Ce ai patit? Las-o pe femeia aia sa se bucure de copil si tu vezi-ti de treaba ta..asta-i buna..Capu sus!! Ce naiba??

Anonim spunea...

si pe cel adormit, la fel, lasa-l in fericirea lui. Inca o data: Capu sus!!


View My Stats